Kako prihraniti čas z uporabo NextCloud HUB?

 

ČAS! Vsem nam ga občasno zmanjka… se strinjate?

Ob današnjem hitrem tempu je čas dragocena dobrina. Ker ga je na voljo sorazmerno malo, je pomembno najti načine, kako lahko kar najbolje izkoristimo vsako minuto. Eden od načinov za to je uporaba Nextcloud HUBa, odprtokodne platforme, ki jo lahko gostimo v lastnem podatkovnem centru ali pa le izkoriščamo vse njene prednosti in upravljano storitev najamemo. V tem prispevku si bomo pogledali, kako nam lahko Nextcloud Hub pomaga prihraniti čas, in kakšne so prednosti njegove uporabe.


Nextcloud Hub je zasnovan tako, da olajša naše življenje z racionalizacijo poteka našega dela in poenostavitvijo vsakodnevnih nalog. Tukaj je nekaj načinov, s katerimi nam lahko Nextcloud Hub pomaga prihraniti čas.

1. Povečana produktivnost

Z Nextcloud Hubom lahko shranimo vse svoje datoteke na enem, osrednjem mestu, kar olajša dostop in upravljanje naših podatkov. Posledično porabimo manj časa za iskanje informacij in več časa za produktivno delo, saj nam ni potrebno ves čas preklapljati med različnimi aplikacijami oziroma ponudniki storitev.

2. Sodelovanje v realnem času

Orodja Nextcloud Hub za sodelovanje v realnem času nam omogočajo učinkovitejše delo z drugimi, tako da lahko skupaj naredimo več v krajšem času. Delimo lahko datoteke, komentiramo projekte in sodelujemo pri delu z dokumenti, ne glede na to, kje se nahajamo. Zelo uporabna je tudi aplikacija za opravljanje video klicev, ki olajša komunikacijo med sodelavci.

3. Dodatna orodja, aplikacije in avtomatizirane naloge

Nextcloud Hub ponuja vrsto orodij in aplikacij, ki lahko avtomatizirajo številna vaša dnevna opravila in procese. Ena izmed njih je na primer avtomatična pretvorba dokumentov v PDF, ko dodamo ustrezno oznako, ali dodajanje aktualnih dokumentov v skupinsko klepetalnico. Lahko vpeljemo avtomatično potrjevanje dela in digitalno podpisovanje pomembnih dokumentov.  Zelo uporaben je tudi Koledar, aplikacija za načrtovanje sestankov in nastavitev opomnikov. S temi orodji lahko porabite manj časa za administrativna opravila in več časa posvetite stvarem, ki so pomembne.

4. Prilagodljivost

Nextcloud Hub je zelo prilagodljiv, kar nam omogoča, da ga prilagodimo svojim posebnim potrebam. Izbiramo lahko med številnimi orodji in aplikacijami, tako da dobimo samo funkcije, ki jih potrebujemo, in nič več.

5. Izboljšana varnost

Nextcloud Hub omogoča šifriranje, kar zagotavlja dodatno raven varnosti za naše podatke. Zaradi tega se lahko lažje in mirneje osredotočimo na svoje delo, brez skrbi da bi naši podatki prišli v napačne roke oziroma da bi kdorkoli prisluškoval našim video konferencam.

Skratka...

...Nextcloud Hub je orodje, ki ga morajo imeti vsi, ki želijo prihraniti čas in povečati svojo produktivnost. Z vrsto funkcij in prednosti lahko poenostavimo svoj način dela, učinkoviteje sodelujemo z drugimi in delamo z zaupanjem, saj vemo, da so naši podatki varni. 

Zakaj torej čakati? Imamo res dovolj časa?

Morda bi vas zanimalo tudi: Nextcloud zasebna platforma SaaS v upravljanju naše ekipe strokovnjakov