SIQ je specializirana in neodvisna organizacija, ki se posveča zagotavljanju kakovostnih rešitev na področju preizkušanja in certificiranja izdelkov, ocenjevanja sistemov vodenja, meroslovja ter izobraževanja. Njihov obsežen nabor storitev podpira organizacije pri doseganju njihovih ciljev glede kakovosti proizvodov in storitev ter izpolnjevanja usmeritev za povečanje produktivnosti in učinkovitosti poslovanja.
Ker organizirajo veliko izobraževanj, je SIQ potreboval rešitev, ki bi omogočala dober pregled nad izobraževanji in prijavami ter upravljanje z njimi. Predvsem jim je bilo pomembno, da lahko prijave na izobraževanja številčno omejijo in da prijavljeni udeleženci lahko poravnajo kotizacijo že v koraku prijave. Njihova obstoječa rešitev tega ni omogočala, zato so se odločili za implementacijo rešitve Accessplanit.
Accessplanit - orodje za upravljanje z izobraževanji
Accessplanit ponuja celovito rešitev za upravljanje učenja in razvoja zaposlenih, imenovano "Accessplanit Training Management System" (TMS). Ta rešitev je namenjena organizacijam, ki želijo učinkovito upravljati svoje izobraževalne programe in aktivnosti ter zagotoviti uspešno izvedbo le-teh. Tukaj je nekaj ključnih značilnosti accessplanit TMS:
- Upravljanje učnih načrtov: Omogoča organizacijam, da ustvarijo in upravljajo učne načrte za različne programe, tečaje, seminarje in druge izobraževalne dejavnosti.
- Registracija udeležencev: Sistem omogoča enostavno registracijo udeležencev na izobraževalne programe preko spletnega portala ali drugega vmesnika. Udeleženci lahko sami izberejo in plačajo za tečaje.
- Upravljanje predavalnic in opreme: Organizacije lahko upravljajo s prostori, predavalnicami in potrebno opremo za izobraževalne programe. To vključuje rezervacijo prostorov, določanje razpoložljivosti opreme in druge funkcije.
- Poročanje in analitika: Accessplanit TMS ponuja možnosti za ustvarjanje različnih poročil in analiz, ki omogočajo organizacijam, da spremljajo uspešnost svojih izobraževalnih programov in identificirajo področja za izboljšave.
- Integracija in prilagodljivost: Sistem je prilagodljiv in omogoča integracijo z drugimi poslovnimi sistem, kot so sistemi za upravljanje s človeškimi viri (HRM) ali sistem za upravljanje odnosov s strankami (CRM).
Prikaz urnika izobraževanj na spletni strani
Da bi načrtovana izobraževanja znotraj platforme Accessplanit postala javnosti dostopna, smo pripravili tudi rešitev za prenos podatkov med njihovim zalednim sistemom in spletno stranjo, kjer lahko zainteresirani obiskovalci pridobijo več informacij o posameznem izobraževanju in se nanj tudi prijavijo. Accessplanit med drugim omogoča tudi spletno plačevanje, zato lahko uporabniki, ki se na izbrano izobraževanje prijavijo, kotizacijo takoj poravnajo.
Povezava do izdelane rešitve: https://www.siq.si/izobrazevanje/program/
Če tudi vi potrebujete rešitev, ki s svojimi funkcionalnostmi omogoča učinkovito upravljanje celotnega procesa učenja in razvoja zaposlenih, nam pišite na info@agenda.si ali nas pokličite na 01 200 99 50.
Podobne vsebine
- 07.03.2024 MojZaupnik | Rešitev za izvajanje zakonskih zahtev ZZPri
- 05.02.2024 Avtomatizacija: ključ do vzpostavitve sodobnih oblačnih platform za digitalno preobrazbo
- 21.03.2024 Klasična virtualizacija datacentrov in zahteve za cloud native agilnost: pot skozi sodobne IT izzive s Kubernetes in KubeVirt