Vzpostavitev PIM z vključenim portalom B2B in spletno trgovino B2C za podjetje Konstill d.o.o.

Za podjetje Konstill d.o.o., vodilnega proizvajalca tekstilnih preprog za avtomobile na slovenskem trgu ter prodajalca gumi tepihov in setov obvezne opreme za avtomobile in motorje, smo izvedli pomemben projekt digitalne transformacije, s katerim sledijo vedno ostrejšim zahtevam trga, pričakovanjem njihovih naročnikov ter močno izboljšujejo operativno odličnost.

Vzpostavitev enotne platforme PIM in naprednega B2B portala jim omogoča pametnejše in centralizirano upravljanje s podatki o izdelkih, ter poenostavlja poslovanje s poslovnimi partnerji. Z integracijo ERP-ja na eni strani, ter nove spletne trgovine B2C na drugi strani smo omogočili celovito in avtomatizirano upravljanje podatkov, naročil in zalog.


Poenostavitev poslovanja s poslovnimi partnerji

Pred uvedbo B2B platforme je bilo poslovanje s partnerji zahtevno in zamudno. Ekipa podjetja Konstill je za vsak naročeni izdelek ročno pripravljala ponudbe, preverjala zaloge in komunicirala cene. Z vzpostavitvijo nove platforme so poslovni partnerji pridobili svoj uporabniški račun, preko katerega imajo dostop do celotnega kataloga izdelkov, prilagojenega njihovim potrebam, s funkcionalnostmi, kot so:

  • Oddaja naročil: Partnerji lahko izdelke enostavno naročijo prek platforme.
  • Pregled stanja naročil: Sistem omogoča sledenje statusu naročil, od oddaje do dostave.
  • Ažurne informacije: Partnerji imajo dostop do aktualnih cen, zalog in personaliziranih pogojev poslovanja.

Logika integracije: ERP in Pimcore

V ozadju B2B platforme deluje kompleksna integracija dveh ključnih sistemov:

  1. ERP sistem: Služi kot osrednji vir podatkov o osnovnih cenah, naročilih in računovodskih informacijah. ERP omogoča avtomatizirano sinhronizacijo podatkov med poslovnimi procesi.
  2. Pimcore: Pimcore je ključni sistem za upravljanje podatkov o izdelkih (PIM) in B2B trgovino. Prav tako omogoča urejanje določenih statičnih blokov B2B trgovine v okviru CMS funkcionalnosti. Pimcore centralizira in obdeluje podatke o izdelkih ter jih distribuira na različne kanale, vključno z B2C trgovino v Magentu.

Integracija teh sistemov zagotavlja nemoteno delovanje platforme. Na primer:

  1. Podatki o zalogah: Osnovni podatki o zalogi prihajajo iz ERP-ja v Pimcore, kjer se posodabljajo, obdelujejo in sinhronizirajo z ostalimi sistemi.
  2. Naročila: Ob oddaji naročila v Pimcore B2B trgovini se to samodejno prenese v ERP, kjer se ustrezno obdela.
  3. Personalizirane cene: Osnovne cene prihajajo iz ERP-ja v Pimcore, kjer se nato definirajo individualni pogoji za B2B stranke. Te prilagojene cene so vidne izključno v Pimcore B2B trgovini.
  4. Upravljanje kataloga: Pimcore je osrednji sistem za upravljanje podatkov o izdelkih, kjer se urejajo opisi, slike, tehnične specifikacije in drugi podatki, ki so nato uporabljeni v B2B trgovini.

Koristi za naročnika in partnerje

Nova B2B platforma prinaša številne prednosti:

  • Večja učinkovitost: Poslovni procesi, ki so bili prej izvedeni ročno, so zdaj avtomatizirani, kar prihrani čas in zmanjšuje možnost napak.
  • Boljša preglednost: Partnerji imajo vedno dostop do aktualnih informacij o izdelkih, zalogah in statusu naročil.
  • Povečana zadovoljstvo partnerjev: Poenostavljen dostop do vseh potrebnih podatkov in funkcionalnosti izboljšuje uporabniško izkušnjo in krepi zaupanje.
  • Prilagodljivost za rast: Sistem omogoča enostavno širitev funkcionalnosti ter prilagoditev za nove trge in partnerje.

Prenovljena spletna trgovina avtopreproge.si

V sklopu projekta smo posodobili tudi spletno trgovino avtopreproge.si, ki je izdelana v Magento in namenjena končnim uporabnikom. Prenova je prinesla izboljšano uporabniško izkušnjo, posodobljen dizajn ter nadpovprečno hitrost delovanja tako na računalniških zaslonih kot mobilnih napravah. Trgovina je dosegla izjemne rezultate na Lighthouse Report testu za Page Speed, kjer so vse vrednosti na mobilnih napravah nad 90, kar potrjuje vrhunsko optimizacijo hitrosti nalaganja in zmogljivosti. Spletna trgovina je integrirana s sistemoma Pimcore in ERP, kar omogoča učinkovito upravljanje produktnih podatkov ter optimizirane poslovne procese. Prav tako smo vpeljali napredni iskalnik, kjer uporabniki enostavno izberejo znamko, model in generacijo vozila ter prejmejo prilagojene ponudbe avtomobilskih preprog. Spletna trgovina trenutno podpira štiri jezike.

Digitalna prihodnost

Vzpostavitev B2B platforme za podjetje Konstill d.o.o. pomeni več kot le tehnično nadgradnjo – gre za strateško potezo, ki podjetju odpira nove možnosti za razvoj in krepitev konkurenčne prednosti. Digitalizacija poslovanja je podjetju omogočila bistveno boljše upravljanje odnosov s poslovnimi partnerji, saj avtomatizirani procesi zdaj zagotavljajo hitrejšo obdelavo naročil in bolj transparentno komunikacijo. Partnerji imajo dostop do vedno ažurnih informacij o izdelkih, cenah in zalogah, kar izboljšuje njihovo uporabniško izkušnjo ter krepi zaupanje v sodelovanje.

Poleg tega nova platforma omogoča podjetju večjo fleksibilnost za širitev na nove trge, saj je zasnovana tako, da podpira prilagajanje različnim poslovnim potrebam. Integracija med ERP sistemom, Pimcorom in Magentom zagotavlja, da so podatki natančni in sinhronizirani v realnem času, kar zmanjšuje možnost napak in povečuje zanesljivost operacij. Ta tehnološka zasnova ustvarja tudi prostor za prihodnje inovacije, kot je uvedba naprednih analitičnih orodij ali umetne inteligence, ki lahko dodatno izboljšajo tako poslovne procese kot uporabniško izkušnjo.