Vzdrževanje in upravljanje
Optimalno upravljanje informacijskih rešitev bistveno pripomore k nizkim stroškom lastništva in visokemu zadovoljstvu uporabnikov, pa naj si gre za jedrne rešitve, kot so delovni strežniki, podatkovne baze, virtualizacije in varnostno shranjevanje podatkov, ali pa za komplementarne rešitve, spletne strani, podporo oblačnim storitvam in podobno. S proaktivnim upravljanjem in vzdrževanjem lahko učinkovito znižamo tveganje izpada storitev, saj pravočasno zaznamo pomanjkljivosti in jih odpravimo.
24/7 PODPORA
Podjetje Agenda Open Systems upravlja informacijske rešitve za svoje stranke v režimu 24x7x365, izven rednega delovnega časa tudi s stalno dežurno ekipo. SLA oziroma odzivni časi so prilagojeni potrebam in željam naročnikov, od rednih do kritičnih in takojšnjih.
Upravljane rešitve vključimo v nadzorni sistem, ki nam omogoča redno spremljanje vseh vitalnih parametrov delovanja, pravočasno zaznavo bodočih težav in nenehno proaktivno odpravljanje težav ter prilagajanje delovanja zahtevam uporabnikov.
Imate izziv za nas?
Želite izboljšati in nadgraditi zanesljivost vaših strežniških okolij in podatkovnega centra? Vam primanjkuje izkušenj, časa in se želite posvetiti svojemu osrednjemu poslovanju?
Zaupajte nam svoje potrebe, izzive in načrte z IT infrastrukturo. Po skrbnem premisleku bomo za vas oblikovali prilagojeno rešitev ter vam predstavili način, kako vam lahko izboljšamo in pocenimo upravljanje.