Podpora procesom
Informacijska podpora glavnim procesom v podjetju je pomemben dejavnik učinkovitosti poslovanja. Omogoča učinkovito izvajanje procesov v skladu z dobrimi praksami in standardi ter na načrtovan in uveljavljen način (ISO, ITIL standardi). Hkrati nudi enostaven nadzor in pregled nad informacijami. IT rešitve skrbijo za zmanjševanje človeških napak in celovitost ter kakovost storitev. Večine procesov si skoraj ne moremo več predstavljati brez informacijske podpore, ki povezuje in deli naloge med udeležence v podjetju. V Agendi vam v sklopu IT storitev nudimo implementacijo informacijskih rešitev za mnoge standardne procese, kot sta podpora uporabnikom ter upravljanje odnosov s strankami (CRM).
Podpora uporabnikom
Zadovoljna stranka je v veliki meri plod odlične podpore in pomoči. S pravilnim odnosom do kupca, ki se odraža skozi vrhunsko storitev podpore uporabnikom, lahko podjetje zagotovi, da bodo ljudje z veseljem kupovali pri njih, jih priporočali drugim in se znova in znova vračali.
VečCRM sistemi
Uspešno trženje je rezultat sistematičnega, ciljno usmerjenega pristopa ter celovitega obvladovanja kupca. Celosten pristop vsebuje obvladovanje vseh ključnih informacij o potencialnih ali obstoječih strankah. Predvsem o njihovih potrebah, navadah, povpraševanjih in preteklih aktivnostih.
Več