Podpora uporabnikom
Klicni centri ter centri za podporo in pomoč uporabnikom so mnogokrat edina točka stika med podjetji in njihovimi strankami. Posledično zato predstavljajo obraz podjetja, saj njihova prijaznost in učinkovitost (kot tudi pomanjkanje le-tega) pomembno vplivata na zadovoljstvo kupcev oziroma uporabnikov njihovih storitev.
Enovita komunikacijska vstopna točka, enostavno in poosebljeno posredovanje informacij, hitra pomoč in celovito nudenje storitev bodo prepričali kupce, četudi gre za reklamacije ali garancijske zahtevke. Kupec pride v stik s podjetjem in ne posameznim oddelkom, zaposlenim ali nivojem podpore. Ne pozna kompleksnosti podjetja v ozadju, niti ga ta ne zanima, saj mu je v interesu le to, da se njegova zahteva reši hitro, zanj enostavno in jasno.
Procesi v ozadju (predvsem interni procesi izvajanja) so običajno zelo kompleksni. Pokrivajo številna področja, vse od podpore uporabnikom (večinoma IT storitev), reklamacijskih postopkov za izdelke in storitve do servisnih zahtevkov oziroma zahtevkov za vzdrževanje opreme ali objektov. Procesi vključujejo številne komunikacijske kanale, preko katerih se poleg same komunikacije prenašajo tudi telefonski kontakti, SMS sporočila, e-pošta, spletni formularji ali avtomatski sistemi za nadzor naprav, ki javljajo napake ali odstopanja.
V proces so vključeni izvajalci ali operaterji, ki so zadolženi za različna vsebinska področja in različne ravni storitev, od informiranja, sprejema zahtevkov do ekspertne pomoči pri eskalaciji. Ker se postopki v podjetju delijo na različne oddelke, pogosto pa vključujejo tudi zunanje izvajalce, lahko usklajevanje vseh deležnikov in procesov predstavlja velik izziv.
Za lažje upravljanje »service management« procesov so na voljo številne rešitve. Tako licenčne, kot na primer rešitve iz družine IBM ITSM, Maximo, kot tudi odprtokodne, kot so Znuny, OTRS, Jira ali podobne sorodne rešitve, npr. Trello, Asana. Mnoge med njimi uporabljamo in ponujamo kot del rešitev za celovito podporo upravljanju storitev.
Znuny - sistem za upravljanje zahtevkov in procesov
(prej poznan kot OTRS Community Edition)
Znuny (prej poznan kot OTRS Community Edition) je sodoben sistem za upravljanje zahtevkov in procesov, ki omogoča upravljalcem storitev, da gredo v korak z nenehno spreminjajočimi se zahtevami vse bolj konkurenčnih poslovnih okoljih.
Znuny predstavlja univerzalno vstopno okno za različne komunikacijse kanale, podpira razvejano in nadzorovano izvajanje procesov več udeležencev, hkrati pa upošteva številne uveljavljene standarde in priporočila za izvajanje storitev (ITIL, ISO).
Znuny omogoča integracijo z vsemi komunikacijskim kanali, hkrati pa nudi portal in vmesnike za agente (izvajalce), nadzorno ploščo skrbnika ter portal za stranke.
Na portalu agentov ekipe obdelujejo zahtevke in naloge kupcev (notranje ali zunanje). Te informacije, kot tudi podatki o strankah in z njimi povezane informacije, so na voljo za pregled na različne načine.
Nadzorna plošča skrbnika sistemskim administratorjem omogoča upravljanje sistema. Možnosti je veliko, slednje pa med drugim vključujejo dodeljevanje vlog in skupin, avtomatizacijo procesov, integracijo kanalov in možnosti CMDB / baze podatkov.
Tretja komponenta, portal za stranke, je zelo podobna prilagodljivi spletni strani, na kateri je mogoče informacije deliti s strankami in slediti zahtevam na strani kupcev.
GLAVNE PREDNOSTI ZNUNY
MOŽNOST NAJEMA
Rešitev Znuny in vse dodatne module, prilagoditve in razširitve lahko kot spletno aplikacijo uporabljate v lastnem IT okolju, številnim uporabnikom pa jo nudimo tudi kot storitev iz oblaka (ElasticBox).
Imate izziv za nas?
Želite izboljšati svoj vtis na uporabnike in naročnike, jim omogočiti enostavno komunikacijo z vašim podjetjem? Organizirati procese na način, da boste učinkoviteje upravljali z delom vaših sodelavcev?
Zaupajte nam svoje želje, načrte in potrebe in predstavili vam bomo najboljše strežniške organizacijske in rešitvene predloge.